ماسک سه لایه

ساخت وبلاگ

با اجباری شدن ماسک های صورت در برخی از افراد در ویکتوریا ، مردم برای تهیه خود پرش کرده اند و بسیاری از آنها از هر ماده ای در اختیار دارند. از جوراب گرفته تا پیراهن های قدیمی تقریباً هر چیزی می تواند به ماسکی قابل استفاده مجدد تبدیل شود. تحقیقات جدید نشان می دهد که استفاده از لایه های بیشتر - حداقل سه لایه - برای موثر ماسک بسیار مهم است.
یک مطالعه جدید از محققان دانشگاه نیو ساوت ولز نشان داده است که ماسک های خانگی باید دارای سه لایه باشند ، اما حتی دو لایه فقط یک لایه پیشرفت عمده ای خواهد داشت.
این مطالعه توصیه های ارائه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، موسسه اوج سلامت ایالات متحده را ارزیابی کرد. در آن فیلم ها ، CDC دو روش برای تهیه ماسک mask خود پیشنهاد داده است: روش دوخت بدون لایه با استفاده از پیراهن قدیمی و روش دو لایه با استفاده از دوخت.


از طریق آزمایش پخش قطرات در هنگام صحبت کردن ، سرفه یا عطسه ، ماسک جراحی در کاهش انتشار بهترین نتیجه را دارد ، اما ماسک دو لایه خیلی عقب نیست.
ماسک خانگی تک لایه کار قابل قبولی انجام داد ، مگر در مواردی که فرد از طریق آن عطسه کند. یافته ها همچنین نتیجه گرفتند که ماسک تک لایه هنوز هم بهتر از نداشتن ماسک است.

اگرچه می توان یک لایه را با سه لایه پنبه ساخت ، اما بهل افزود اگر از یک لایه پلی استر یا نایلون به عنوان لایه خارج روی پنبه استفاده کنید ، کارایی بیشتری دارد.
لایه داخلی باید از پنبه / پارچه و لایه خارجی آن از پلی استر / نایلون ساخته شود. لایه میانی / لایه ها می توانند ترکیبی مانند مخلوط پنبه / پلی استر یا نایلون خالص یا پلی استر باشند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید ماسک سه لایه صفحه اصلی را دنبال نمایید.

ماسک سه لایه...
ما را در سایت ماسک سه لایه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طاهره سلمان نوری mask3laye بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 19:46

از آنجا که هوای سرد زمستان در طی همه گیری COVID-19 بیشتر ما را به داخل منزل مجبور می کند ، رهبران بهداشت کانادا می گویند وقت آن است که ماسک های صورت پارچه ای خود را به روز کنیم.
دکتر ترزا تام ، مدیر ارشد بهداشت عمومی این کشور ، روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری گفت که ماسک با سه لایه - دو پارچه به علاوه یک فیلتر - اکنون بیش از پوشش های دو لایه صورت که قبلا پیشنهاد شده است ، توصیه می شود.
در حالی که توصیه های جدید روز چهارشنبه در مجلس عوام جنجالی ایجاد کرد ، به گفته ارین اوتول ، رهبر محافظه کار ، آنها با توصیه های فعلی استان مطابقت ندارند و ممکن است باعث ایجاد سردرگمی شود ، متخصصان پزشکی در سراسر کانادا توافق کردند که یک ماسک سه لایه کار می کند بهتر از یکی با دو لایه.
دکتر جینگ وانگ ، یک مربی بالینی در دانشگاه بریتیش کلمبیا که مواد مختلف ماسک صورت را مطالعه کرده است ، می گوید زمان توصیه های جدید منطقی است.
وی گفت: من فکر می کنم که داشتن سیاست سختگیرانه تر در مورد ماسک داخلی احتیاط است ، زیرا دور ماندن در خانه بسیار دشوار است. و اگر ما زمان زیادی را در خانه می گذرانیم ، تجمع آئروسل بیشتری در هوا وجود دارد ، بنابراین ما به خصوص باید از ماسک موثر استفاده کنیم.
وانگ می گوید یک ماسک پنبه ای دو لایه حدود 60 درصد در به دام انداختن ذرات ویروس کرونا از دهان فرد استفاده کننده موثر است به شرط پوشیده شدن صحیح ماسک و قرار گرفتن محکم دور گونه ها.

https://vinteb.com/

ماسک سه لایه...
ما را در سایت ماسک سه لایه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : طاهره سلمان نوری mask3laye بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 19:38